poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Szybki sernik waniliowy

Dla smakoszy serników mam dzisiaj smaczny i szybki przepis na sernik z płatkami owsianymi.Oczywiście to jest moja wersja tego ciacha,ale na pewno będzie dobry również np: z orzechami na spodzie,z wiórkami kokosowymi w masie serowej bądź na koniec polany roztopioną gorzką czekoladą.U mnie w głowie jest parę wariantów.Warto spróbowac każdy by dopasować dla siebie najlepszy.Polecam czasem poeksperymentować. :)

Podaje poniżej składniki oraz przygotowanie ciasta na średnią tortownicę.

SKŁADNIKI:

1,5- 2 szkl płatków owsianych(ja zmiksowałam górskie) 
3 łyżki miodu
Łyżka masła
250 g chudego twarogu
1 mały jogurt naturalny
7 łyżeczek żelatyny
Cukier z prawdziwą wanilią (Firma Kotanyi) 

PRZYGOTOWANIE:

Masło rozstapiamy,dodajemy płatki i miód.Wszystko dokładnie mieszamy tak by wyszła kleista masa.Gdy będzie zbyt sypka dodaj jeszcze miodu.Wykładamy do tortownicy wyścielonej wcześniej papierem do pieczenia.Wyrownujemy i dociskamy.
Rozpuszczamy żelatynę w około 1/3 szkl gorącej wody.Czekamy aż trochę przestygnie po czym łączymy ją z jogurtem.Ser miksujemy z cukrem z wanilią,dodajemy żelatynę z jogurtem i mieszamy do powstania jednolitej masy.Masę wykładamy na przygotowany spód i chłodzimy w lodówce,aż zastygnie.Ja polałam ciasto zmiksowanymi mrożonymi truskawkami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz