poniedziałek, 2 stycznia 2017

Nowy rok-Nowe smaki ;)

Witam Cię serdecznie w Nowym Roku :)
Wiele ludzi ma dość oklepane postanowienia na nowy rok typu:
-zacznę ćwiczyć
-pójdę na dietę
-rzucę palenie
-zrobię kurs
...... hmm,a co ty postanowiłeś/aś od nowego roku?
Cokolwiek to jest będę trzymać za ciebie kciuki by te postanowienia weszły Ci w życie niczym codzienna kąpiel.Jest to tak ważne by Nasze marzenia,plany realizowały się,a nie pozostawały tylko w głowie ponieważ tylko w tedy czujemy się szczęśliwi i spełnieni.Dążmy do celu cały rok nie tylko na początku.!
Jak to się mówi zaczynami nowy rok z nową kartą-nową książką.Zapiszmy więc wszystkie kartki by ani jedna nie pozostała pusta.Jeśli na koniec roku uzyskasz ten efekt będziesz mógł/a powiedzieć,że ten rok był udany.To co zapiszesz w Swojej książce to zależy tylko od Ciebie i Twojej pracy.
Dlatego ważny jest konkretny plan : ,,Co chciał/a-bym osiągnąć "?
Ja mam parę planów,pomysłów,którymi będę z czasem z Wami się dzielić.Mam ogromną nadzieję,że moja praca nie pójdzie na marne. :)
Pragnę żebyście bardziej angażowali się w życie tego bloga.Pisali Swoje opinie,komentarze-Czy coś się podoba czy też nie.Żebyście dawali mi wskazówki co mogła bym zmienić itp.Zależy mi na Was na tym by Was motywować do zmian w życiu.Chcę byście razem ze mną się zmieniali,korzystali z moich przepisów i byli tu ze mną.To da mi poczucie,że prowadzenie tego bloga nie idzie na marne i chodź garstka ludzi ma z niego korzyść.
Czy mogę Waś o to prosić>?Będę bardzo wdzięczna :* :* :* 💛

Postanowiłam w najbliższym czasie dzielić się z Wami moimi przepisami na pyszne Koktajle/Desery,które na co dzień goszczą w mojej kuchni-Są bardzo proste w przyrządzeniu,a dodatkowo smakują rewelacyjnie.Mam nadzieję,że i Ty je pokochasz.
Często kupuję do koktajli mrożone owoce-nie są one najtańsze,ale np: paczka jagód czy truskawek starcza mi na dwa koktajle.Więc cenowo nie wychodzi to tak źle.
Dziś mam dla Was dwa smaki.





1.Koktajl Jagodowo-Bananowy

SKŁADNIKI:

140 g mrożonych jagód
1 banan
200 ml jogurtu greckiego(kupuje jogurt 400 ml starcza również na dwa razy)

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Pół paczki jagód wyjmij z 30 min przed przyrządzeniem koktajlu.
Zmiksuj banana z jogurtem.Wlej do szklanki.
Rozmrożone jagody możesz zmiksować,ale niekoniecznie.
Ja większą połowę zmiksowałam,a resztę wrzuciłam na wierzch.




2.Koktajl czekoladowy z orzechami włoskimi

SKŁADNIKI:

350 g Napój proteinowy czekoladowy z obniżoną zawartością laktozy i naturalnie występującymi cukrami (można kupić z marketach typu Carrefour. Idealny do wypicia wszędzie.Polecam!)Oczywiście taki napój proteinowy możesz zastąpić mlekiem np: kokosowym,ryżowym bądź jogurtem z odrobiną wody.
2 kostki gorzkiej czekolady-u mnie 70%
Duża garść orzechów włoskich

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Do miksera wlej napój.Wsyp orzechy i dodaj czekoladę.Wszystko zmiksuj i gotowe.

Czy to nie jest proste?Ja kombinuje cały czas ze smakami,dlatego co chwilę piję inny koktajl.
Ty również tak rób szukaj Swoich smaków :)



SMACZNEGO !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz